Regulamin

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG POPRZEZ SERWIS REJESTRACJI na stronie wytchnienie.bydgoszcz.pl

§ 1 Postanowienia ogólne

1.Definicje:

Usługodawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Gabinet Psychologiczny Magdalena Tucholska, ul. Stary Port 13/1, 85-068 Bydgoszcz, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 9532510551 REGON 529836370; specjalista wykonujący czynności w zakresie świadczeń zdrowotnych.
Klient – każdy podmiot dokonujący Rejestracji za pośrednictwem Serwisu Rejestracji Gabinetu Psychologicznego Magdalena Tucholska
Specjalista – psycholog wykonujący czynności w zakresie świadczeń zdrowotnych
Serwis Rejestracji Gabinetu Psychologicznego Magdalena Tucholska – serwis internetowy prowadzony przez Usługodawcę pod adresem: https://wytchnienie.bydgoszcz.pl/umow-wizyte/
Formularz Rejestracji – interaktywny formularz dostępny w Serwisie Rejestracji umożliwiający Rejestrację Usługi, w szczególności poprzez dodanie Usługi do Koszyka oraz dokonanie płatności.
Rejestracja – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Rejestracji i zmierzające bezpośrednio do wykonania Usługi u Usługodawcy.
Usługa – rezerwacja terminu u Specjalisty, polegająca na wysyłaniu i odbieraniu danych za pomocą publicznych systemów teleinformatycznych na indywidualne żądanie usługobiorcy – Klienta, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron.
Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
Koszyk – element oprogramowania Formularza Rejestracji, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Usługi do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Rejestracji.

§ 2 Ogólne zasady regulaminu

1. Usługodawca świadczy między innymi następujące Usługi:

– udostępnia wyszukiwarkę Usług
– umożliwia rezerwację terminu u Specjalisty

2. Dostęp do Serwisu Rejestracji jest bezpłatny

3. Rezerwacja terminu u Specjalisty wymaga podania Imienia, Nazwiska, numeru telefonu, adresu e-mail.

4. Zarezerwowanie wizyty u Specjalisty wymaga zapoznania się przez Klienta z Polityką Prywatności udostępnioną na stronie www.wytchnienie.bydgoszcz.pl/politykaprywatnosci. Dokonanie rezerwacji u Specjalisty stanowi zgodę Klienta na przetwarzanie przez Usługodawcę danych osobowych Klienta.

5. W przypadku rezerwacji dokonanych za pośrednictwem strony internetowej www.wytchnienie.bydgoszcz.pl Usługodawca oferuje możliwość opłacenia usługi za pomocą zewnętrznego operatora płatniczego …

§ 3 Polityka anulowania wizyt i zasady dotyczące nieodbytych spotkań

1. Klient może anulować rezerwację bezpłatnie, nie później niż 48 godzin przed umówioną wizytą – wysyłając informację za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: wytchnieniekontakt@gmail.com. Klientowi przysługuje wtedy zwrot płatności (przelew bankowy) lub wyznaczenie nowego terminu wizyty – zgodnie z decyzją Klienta.

2. W przypadku opłacenia rezerwacji Klient oświadcza, że jeżeli opłacona wizyta nie została anulowana w terminie poprzedzającym termin wizyty, nie odbędzie się o wyznaczonej porze z powodu nieobecności Klienta lub z powodu problemów technicznych po stronie Klienta (np. brak zalogowania o wyznaczonej porze, brak dostępu do internetu) – Klientowi nie przysługuje prawo do zwrotu płatności za wizytę. Wizyta nieodwołana lub odwołana po terminie jest traktowana, jako pełnopłatna.

3. Umawiając wizyty usług świadczonych za pośrednictwem internetu, Klient oraz Specjalista zobowiązują się do korzystania ze sprzętu video/ audio. Sprzęt ma umożliwiać dobrą jakość połączenia. Klient deklaruje, że posiada odpowiednie urządzenia, oprogramowanie oraz łącze internetowe, które umożliwia mu skorzystanie z usługi.

4. Klient akceptuje fakt, że wizyty umówione przez serwis Gabinet Psychologiczny Magdalena Tucholska mogą się w wyjątkowych sytuacjach nie odbyć z przyczyn losowych. W takich przypadkach Specjalista skontaktuje się z Klientem i ustali inny termin spotkania.

§ 4 Przerwy techniczne i dostępność Serwisu

1. Usługodawca dokłada wszelkich starań, aby Serwis Rejestracji działał w sposób nieprzerwany i był dostępny przez całą dobę, jednak nie ponosi odpowiedzialności za utrudnienia w korzystaniu z Serwisu wynikające z przyczyn niezależnych, takich jak: awarie sprzętowe lub oprogramowania, brak dostępności usług zewnętrznych.

2. Uslugodawca zastrzega sobie prawo do przeprowadzania planowanych przerw technicznych w celu konserwacji systemów, aktualizacji oprogramowania lub wdrożenia nowych funkcjonalności.

3. W przypadku nagłych awarii lub nieprzewidzianych problemów technicznych Usługodawca podejmie niezwłoczne działania w celu przywrócenia pełnej funkcjonalności Serwisu.

§ 5 Ochrona danych osobowych i RODO

1. Usługodawca działa zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz w sprawie swobodnego przepływu takich danych.

2. Usługodawca zapewnia Klientom dostęp do własnych danych osobowych oraz umożliwia ich poprawianie i uzupełnianie po skontaktowaniu się z Usługodawcą za pośrednictwem poczty elektronicznej kierowanej na: wytchnieniekontakt@gmail.com

3. Klient ma prawo zażądać usunięcia swoich danych osobowych w dowolnym momencie, zgodnie z prawem do bycia zapomnianym

4. Szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych, celów ich wykorzystania, praw użytkowników oraz zabezpieczeń stosowanych przez Usługodawcę znajdują się w Polityce prywatności, dostępnej pod adresem: www.wytchnienie.bydgoszcz.pl/politykaprywatnosci

5. Korzystanie z Serwisu oznacza akceptację zasad przetwarzania danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności.

§ 6 Reklamacje

1.Klient ma prawo składać reklamacje w sprawach dotyczących realizacji Usług. Zgłoszenia reklamacyjne należy składać drogą elektroniczną na adres wytchnieniekontakt@gmail.com. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko Klienta oraz przedmiot reklamacji. Specjalista dokona oceny zgłoszenia reklamacyjnego w ciągu 14 dni od dnia jego wpłynięcia.

2. Zastrzeżenia, a także uwagi, sugestie i błędy strony można zgłaszać, pisząc na adres e-mail: wytchnieniekontakt@gmail.com

§ 7 Postanowienia końcowe

1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn. O każdej zmianie Usługodawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.

2. Zmiany Regulaminu nie mają zastosowania do rezerwacji dokonanych przed ich wprowadzeniem.

3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.